• Тел.(044) 296 60 80;+38(068)707 73 59; +38(066)584 98 34; +38(050)357 73 87; +38(068)239 54 79
  • vitaresurs@ukr.net; resurspartner@ukr.net

Порядок розгляду звернень/скарг

Якщо в процесі постачання енергоресурсів виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у один з таких способів:
- за телефоном +380 44 503 32 65;
- електронною поштою за адресою: vitaresurs@ukr.net gkpromin@gmail.com
- письмово за адресою: Україна, 02094, м. Київ, вул. Попудренка 52 оф. 912 а;
- особисто відвідавши наш офіс за адресою: Україна, 02094, м. Київ, вул. Попудренка 52 оф.
912 а, (з 09-00 до 18-00 крім вихідних та святкових днів).
Відповідальна особа за розгляд звернень та скарг – Кіщенко Віта Григорівна. У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи. Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв, а також повідомлення про загрозу електробезпеки будуть розглянуті негайно. Термін відповіді на письмові звернення – не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення. Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:
Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг;
Державної інспекції енергетичного нагляду України;
Антимонопольного комітету України.